zondag 12 januari 2014

Draakje voor de Tovenaar

Ik kreeg weer eens zin om aan mijn tovenaarsproject te werken. Van Jane Harrop had ik een pakketje om een vogelkooitje te maken. Maar toen het af was wilde ik er iets anders in doen. Een draakje dus.
Van fimo maakte ik dit draakje. Het is ongeveer 2 cm breed en 1 cm hoog. Precies groot genoeg voor in het kooitje.


 I felt like making something for the wizards home. I had a Jane Harrop kit for making a bird cage, but once finished I wanted to put something else in it. A dragon it had to be. And thus I made a tiny dragon out of polymere clay. It measures about 2 cm and is about 1 cm high. It fits perfectly in the cage.

1 opmerking:

  1. Kooitje al klaar? Was het moeilijk? Ik moet nog beginnen. Beiden zijn erg goed gelukt. Wel een beetje zielig hoor zo'n lief draakje in een kooitje stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen