zondag 22 december 2013

12 days of christmas

Sinds een paar jaar hebben mijn knutselvriendin Krin en ik de goede traditie om voor elkaar een twelve days of christmas-swap te maken. Voor Krin heb ik een stapel pakjes gemaakt. Helaas geen foto van de kadootjes zelf.
 Since a few years my friend Krin and I have the good tradition to make a twelve days of xmas swap for each other. I made a bunch of packets for Krin. Too bad I didn't take a pic of the presents itself.


Krin heeft mij ook verwend met een prachtige kerstspiraal, vol kleine kadootjes. O o o, wat ziet dat er weer prachtig uit. Vanaf 1e kerstdag elke dag een verrassing!
Krin indulged me with a beautiful spiral, ful of little presents. How beautiful it looks. From chrismats day on, every day a new surpise!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om ze aan zo'n spiraal te hangen! Ben benieuwd waar jullie elkaar weer mee verwennen dit jaar :-)
    Fijne kerstdagen gewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen