donderdag 17 januari 2013

Twelve days of Christmas swap

Vorig jaar zijn Krin en ik met een goede traditie begonnen: een Twelve Days of Christmas Swap. 12 dagen na kerst is er elke dag een minicadeautje,
Zoals beloofd hierbij de plaatjes van wat ik heb gekregen.
Zij is zo'n fantastische miniaturist, ik bof enorm met alle prachtige dingen die ze voor me maakte.
Allereerst was het pakje waar de cadeautjes in zaten al een feest om naar te kijken. Elke dag mocht ik 1 deurtje openen.
Dan de cadeautjes zelf. Van links naar rechts: peper en zoutstelletje en koekjes vormpjes voor in de tearoom, een fototoestel (zoeen als ik vroeger nog heb gehad), een art-deco koffiepot met kopjes en een art deco potje, en jampotjes.

Van links naar rechts: Een telefoon uit de jaren twintig voor in de tearoom, houten schaaltjes voor in het elfenhuis, windlichtjes voor de elfen of voor de tovenaar en keukengerei.
Een tafeltje met vaasje

En een prachtig paars vaasje die al staat te pronken in de bruidskamer.
Krin, het is echt onwijs te gek wat je allemaal hebt gemaakt!

Last year Krin and I started a good tradition: the twelve days of Christmas. Every day another present for me to unfold. And boy, was I spoiled like crazy!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten